joi, 8 octombrie 2009

Demitere şi demisie

Recunosc, la început nu mi-a plăcut numele "Contraatac". Era acum un an, cînd GSPTV îşi pregătea intrarea pe piaţa aglomerată a televiziunilor de sport. Timpul presa, ne întîlneam într-un birou din Băneasa ca să comprimăm în cîteva ore discuţii care, în mod normal, ar fi durat luni de zile. Nu mă plîng, Cristi Zagaradniuc, redactorul şef, şi Radu Naum, directorul, duceau greul: angajări, grile de programe, tratative.

Contraatac ne-a intrat în sînge la fel de repede cum a intrat şi postul pe piaţă. Seară de seară, de la 7, aveam porţia de adrenalină împreună cu vechiul prieten Decebal Rădulescu .

Luni ne înjura Becali, iar Borcea îşi desfiinţa jucătorii, marţi invers, miercuri venea Dragomir şi spunea vrute şi nevrute, joi aveam reclamaţii de la Dragomir, vineri se certau Becali cu Borcea, iar lunea o luam de la capăt. În unele seri ne distram, în altele ne venea să ne luăm lumea-n cap.

În tot acest timp, telespectatorii ne repetau obsesiv: "Ne-am săturat de Becali, de Borcea, de Dragomir…!" Încercam să schimbăm, sunam jucători, foste glorii, îi invitam, însă de cele mai multe ori ne loveam de refuzuri. Pînă la urmă, în criză de timp, ne întorceam la variantele accesibile, Becali, Borcea, Dragomir, şi circul reîncepea.

Am făcut acest tur de forţă un an, însă în ultimele luni am sesizat o schimbare. Unele variante, altădată la îndemînă, nu mai tolerau criticile. Era clar că stilul nostru deranja, se făceau presiuni să ne schimbăm. Însă nici unul dintre noi nu bănuia grozăvia. Lui Decebal i s-a reziliat contractul, fără nici o explicaţie. Cum ideea iniţială de Contraatac nu mai există, am închis cercul. Rolul meu la GSPTV s-a încheiat printr-o demisie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu